
Spa Hotel DĚVÍN, Mariánské Lázně
SPA Hotel Děvín nabízí široký výběr služeb včetně lázeňské léčby pod jednou střechou. Jedinečný zážitek z pobytu dotváří okolní parky, překrásná architektura města a světoznámé Mariánskolázeňské prameny.
SPA Hotel Děvín nabízí široký výběr služeb včetně lázeňské léčby pod jednou střechou. Jedinečný zážitek z pobytu dotváří okolní parky, překrásná architektura města a světoznámé Mariánskolázeňské prameny.
Dopřejte si komfortu a luxusu v nových a moderních pokojích De Luxe. Skvělá snídaně, kvalitní víno a osobní péče to vše pod jednou střechou. Při prodlouženém pobytu zavítáte také na Zámek Kynžvart (v létě) nebo si užijete…
V Holicích v Čechách je již více než deset let otevřeno zajímavé a nevšední relaxační wellness centrum - Saunový Ráj. Je sice v malém městě, ale v blízkosti velkých měst, jako jsou Pardubice, Hradec Králové, Vysoké Mýto, Chrudim.…
Sdílejte článek
Bleskovky Nezařazené Profi… Společnost
Organizace Czech Superbrands ocenila TOP značky České republiky za rok 2023. V rámci 11. ročníku udílení speciálního ocenění se Aquapalace Praha stal držitelem titulu Superbrands, jež je znakem…
Program Superbrands je nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek a již více jak 30.let působí ve více než 85 zemích světa. Pečeť Superbrands získají pouze značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. „Velice si toho vážíme, protože je to ocenění, které nás utvrzuje, že neustálé zlepšování našich služeb, zdokonalování atrakcí a celkově zavádění inovací v našem Aquapalace Praha je tou správnou volbou a cestou. Současně je to naše vizitka pro návštěvníky a klienty, že jsou u nás v dobrých rukou,“ hodnotí mimořádné uznání pečetí kvality Superbrands Vladana Horáková, generální ředitelka Aquapalace Praha.
Společnosti se do výběru elitních značek Superbrands nepřihlašují. Vybírány jsou podle prestiže, inovativnosti a povědomí o značce na českém trhu. Pečeť kvality Superbrands odráží sílu, stabilitu a vytrvalost oceněných značek a jejich schopnost posouvat hranice, inovovat a neustále se zlepšovat. Hovoří za ně jejich obchodní výsledky a síla jejich značky. Aby se značky staly Superbrandy, musí mít nejen skvělé produkty a služby, ale také vynikající renomé a silný příběh.
Spotřebitelské a podnikatelské Superbrands daného roku představují absolutní špičku mezi společnostmi v daných oborech služeb či produktů.
Fotografie zaslala Kristýna Dytrychová, PR Manager PEPRCONSULTING – děkujeme.
Žádný z nabídnutých článků vás nezajímá? Aktualizujte stránku pro nové výsledky...
Základní 2-denní kurz je vhodný jak pro zájemce o práci v saunových provozech, budoucí saunové…
Šetrná technologie pro provonění interiéru 100% přírodními éterickými oleji. Nezahřívá esenciální…
v českých fitness centrech jsou nejpopulárnější skupinové lekce (85,3 %), následují lekce jógy (75 …