V Holicích v Čechách je již více než deset let otevřeno zajímavé a nevšední relaxační wellness centrum - Saunový Ráj. Je sice v malém městě, ale v blízkosti velkých měst, jako jsou Pardubice, Hradec Králové, Vysoké Mýto, Chrudim.…
V dubnu 2024 hotel dokončil realizaci rozsáhlé rekonstrukce Wellness centra. Wellness je nejen v novém, ale poskytuje daleko širší nabídku včetně odpočinkových zón. K dispozici je nový bazén s protiproudem, masážními tryskami,…
Hotel Valnovka se nachází v srdci Ladova kraje. Malebná oblast pojmenovaná po českém velikánovi výtvarné scény přímo vybízí k návštěvě jedné z mnoha místních pamětihodností a zajímavostí. Zavítat můžete na návštěvu historické…
13. ročník mezinárodního festivalu zážitkového saunování SaunaFest 2025 zve návštěvníky na to nejlepší ze saunového divadla. Hlavním programem SaunaFestu je již tradičně oficiální Mistrovství ČR v saunových ceremoniálech –…
Organizace Czech Superbrands ocenila TOP značky České republiky za rok 2023. V rámci 11. ročníku udílení speciálního ocenění se Aquapalace Praha stal držitelem titulu Superbrands, jež je znakem…
Program Superbrands je nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek a již více jak 30.let působí ve více než 85 zemích světa. Pečeť Superbrands získají pouze značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. „Velice si toho vážíme, protože je to ocenění, které nás utvrzuje, že neustálé zlepšování našich služeb, zdokonalování atrakcí a celkově zavádění inovací v našem Aquapalace Praha je tou správnou volbou a cestou. Současně je to naše vizitka pro návštěvníky a klienty, že jsou u nás v dobrých rukou,“ hodnotí mimořádné uznání pečetí kvality Superbrands Vladana Horáková, generální ředitelka Aquapalace Praha.
Prestiž, inovativnost a známost značky
Společnosti se do výběru elitních značek Superbrands nepřihlašují. Vybírány jsou podle prestiže, inovativnosti a povědomí o značce na českém trhu. Pečeť kvality Superbrands odráží sílu, stabilitu a vytrvalost oceněných značek a jejich schopnost posouvat hranice, inovovat a neustále se zlepšovat. Hovoří za ně jejich obchodní výsledky a síla jejich značky. Aby se značky staly Superbrandy, musí mít nejen skvělé produkty a služby, ale také vynikající renomé a silný příběh.
Spotřebitelské a podnikatelské Superbrands daného roku představují absolutní špičku mezi společnostmi v daných oborech služeb či produktů.
Fotografie zaslala Kristýna Dytrychová, PR Manager PEPRCONSULTING – děkujeme.
Vybíráme podobné články
Žádný z nabídnutých článků vás nezajímá? Aktualizujte stránku pro nové výsledky...